Helgen på Harsön

Denna helg blev jag inbjuden till min vän Carros stuga som ligger på en liten ö i Söderfors. Har haft det jättebra! Nu väntar en intensiv jobbvecka innan jag får riktig semester. Det ska bli SÅ SKÖNT! Santorini närmar sig med stormsteg.. 

Fick veta i veckan att Chester, sångaren i Linkin Park begått självmord. Mycket sorgligt med självmord vem det än rör och just detta var extra rörande för min del. Jag kan inte säga att varit ett jättestort fan av Linkin Park men deras musik har ändå följt mig under min uppväxt sen dom släppte sin första platta. Och dom har betytt mycket för den internationella alternativmusiken. 

Kommentera

