TBT – Vi gifte oss!

Det har snart gått 1 helt år sedan vi gifte oss men nu när det är bröllopssäsong och mycket snack om bröllop bland vänner och bekanta så kan jag inte låta bli att göra en throwback till vår dag. Jag tänker på vilken panik jag hade dagen och dagarna innan när väderprognosen visade regnoväder men det slutade med sol nästan hela dagen. Jag tänker också på vår fantastiska präst som med sin charm gjorde mig lite lugnare under vigseln. Jag var så himla nervös och grät hela vägen fram till altaret.

Hur som helst, jag tänkte mest dela med mig av lite bilder.

Jag var så nervös och känslosam, haha.
Där står vi och nervositeten börjar släppa när vi kan fokusera på bara varandra och ingen annan.

 

Åh lättnaden som sköljde över mig när vigseln var över och alla vara glada!



Vi gör entré och jag är så glad att se alla familj och vänner som står och välkomnar oss på Tyllsnäs udde.
Min syster och hennes pojkvän. Stiliga!
Såhär såg logen ut. Vi hade dekorerat kvällen innan och med hjälp av Daniel Bodén fick vi ihop fantastiskt fina inredningsdetaljer. Se bara nästa bild.
Myshörnan ute på baksidan. 100% konstruerad av Daniel Bodén som har Himlabackens upplevelser. Se länk till hans webbplats i slutet av inlägget.

Jag är bara så himla nöjd med att vi verkligen gjorde det som vi ville ha det. Med allt! Mat, inredning, kläder. Dessutom hade vi sån fin hjälp av alla familjemedlemmar och vänner för att inte glömma toastmaster och toastmadame som gjorde ett jätteviktigt jobb under kvällen. Nämligen att se till att allt flöt på och att alla hade kul. Och alla hade så sjukt kul!

Här kan ni läsa mer om Daniel Bodén och Himlabackens upplevelser. Gå även in på Facebook och gilla hans sida Himlabackens upplevelser.

 

Kommentera

