Saker jag funderar över som jag undrar om andra också funderar över

✿ Hur många år är det kvar innan miljökatastrofer och koldioxidutsläpp förstör jorden och vad händer med mina framtida barn om dom lever då?

✿ Shit vad jobbigt det är att jag känner vad du känner och hur gör jag för att stänga av det där?

✿ Har djur erogena zoner?

✿ Ser du mina mustaschfjun från det avståndet?

✿ Är jag förutsägbar?

✿ Är jag bipolär?

✿ Varför är inte grundskolan/gymnasiet mer förberedande för vuxenlivet?

✿ Varför prioriterar inte politikerna sjukvården?

✿ Hur många i min närhet lider av psykisk ohälsa?

✿ Jag borde bli 100 % vegan men jag får inte tummen ur.

✿ Fattar fortfarande inte vad offside är..

✿ Hur får vissa i sig så mycket alkohol utan att spy?

✿ Tror jag på karma?

✿ Varför har just jag drabbats av den värsta sortens bakfylla som existerar?

✿ Tänk om alla fick en lika fin uppväxt som jag.

✿ Vad tror folk om mig egentligen?

✿ Är jag egentligen knäpp men alla spelar med för att inte såra mig och för mitt eget bästa?

✿ Hur har alla råd med sommarstugor, båtar, jetskis, massa resor, äta ute varje dag osv.. 

 

Kommentera

