När paketet man väntat på äntligen kommer!

Alltså jag vet att jag typ hade köpstopp nyss efter mina ritualspafrymer… MEN jag hittade ett par skor på rea som jag bara var tvungen att köpa!

Hade kollat in ett par Puma Creepers by Rihanna men alla dom är slusålda, över hela världen typ. Så hittade massa Puma Platforms jag blev sugen på men nästan alla dom var slut också men så hittade jag ett par som fanns kvar på rea som var helt ok. Tänkte att jag måste köpa dom.

Rött är ju egentligen inte min färg men jag tror jag gillar det ändå 😀
Skorna är köpta på Caliroots – Six feet down.

Nästa spännande paket var en julklapp från jobbet. Vi hade fått ett sånt där presentkort där man får välja sin julklapp. Fanns massa bra att välja på bland annat att skänka sin julklapp till välgörenhet. Eftersom jag redan skänkt en del till välgörenhet på senaste så valde två jättefina koppar av ett märke som jag inte kommer ihåg vad det heter.

Spännande med paket!
Spännande med paket!
Skorna 😍
Skorna 😍
Holy macaroni! 😍
Holy macaroni! 😍
Kopparna! Hur fina??
Kopparna! Hur fina??
Hittade på en fantastisk bild på mig och min förra hund Max. Jag byggde en agilitybana åt oss hemma på gården. Hihi <3
Hittade på en fantastisk bild på mig och min förra hund Max. Jag byggde en agilitybana åt oss hemma på gården. Hihi ❤

 

Kommentera

