Det tog cirka 5 år

Har sedan sjuuuukt länge varit sugen på att blogga. Vet inte varför. Tror jag bara gillar att skriva av mig och nu på senare ser jag det mer som ett kommunikationsverktyg än vad jag gjorde innan. Och nu har jag äntligen bestämt mig för att this is it, nu kör vi!

Mitt mål att är fylla bloggen med nice content i form av bra bilder och text. Jag kommer att skriva om mina intressen Musik, djur, natur, familj, vänner och vardagliga ämnen.

Kommer vara fett töntig i början innan jag får ett flow.

/P

Länkbyten

Kommentera

