Lite om vårt vackra bröllop i somras

Sommaren 2015 åkte jag och Niklas till Milano. Jag hade köpt biljetter till en The Libertines-spelning där till honom i födelsedagspresent.

Dom flesta (iaf jag) drömmer om att resa med sin älskade och jag hade verkligen sett fram emot att uppleva Norra Italien med Niklas. I Milano finns en väldigt känd galleria som bygged på 1800-talet. Den är vacker elegant och fantastiskt mäktig. Se här Galleria Vittorio Emanuele.

Vi vandrade omkring i den gallerian som var i full rörelse av italienare och turister, då han plötsligt går ner på knä och frågar om jag vill gifta mig med honom.

”Åh nej!” utbrast jag och drog upp honom från golvet. Min reaktion berodde helt på hur tagen jag blev av frieriet och att jag blev generad. Tre långa sekunder senare fattade jag vad som hände, kramade honom och sa ”Alltså jag menar ja, självklart ja!! Shit vad håller du på med. Älskar dig.” Och miljoner andra saker slank ur mig.

Nu i stabilt tillstånd vill jag ändå berätta att det var självklart ”JA” och jag är så glad över att idag vara gift med en så intelligent, ödmjuk och alldeles underbar man. Bröllopet var rena drömmen och jag är så glad att vi gjorde det i vår stil från början till slut.

På bilderna ser ni:

  • Min klänning – Eliza and Ethan
  • Niklas perfekta kostym – Tiger
  • Alla underbara blommor – Stina Magasin Fiori, Borlänge
  • Mitt hår – Madelene Johansson
  • Inredning och mat – Himlabackens Upplevelser, Daniel Bodén
  • Brudtärnornas klänningar – Asos
  • Mitt smink – Susanna Seppänen
Puss
Ute i vackra Grängshammar där vi gifte oss.
Vackert väder.
Vi hade så galet tur med vädret.
13988076_10154048554448393_8968890303543639579_o
Min vackra brudbukett som var skapad av Stina på Magasin Fiori i Borlänge.
Följe
Hela vårat följe. Trogna vänner och familj.
Iran.
A little piece of Iran där vi placerade vår gästbok som för övrigt var så sjuuukt kul att läsa dagen efter.
Mys.
En del av den vackra inredningen ute på altanen. Skapad av Daniel Bodén.

Länkbyten

One Reply to “Lite om vårt vackra bröllop i somras”

Kommentera

